Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Karin Larsson - 1 mars 2012 13:23

Nu ni, här händer det grejer! Kom upp på morgonen för att ta hand om Jamie, det vanliga hade vi tänkt oss, men han hade precis blivit bytt på och tvättningen kunde vi göra senare. Vad ska vi hitta på då, Göran satte sig i känguru med honom i väntan på ronden. Vi hann bara flytta över honom till Göran så kom läkaren förbi..

Sköterskan: Får vi sätta Jamie på vattenbädd?

Läkaren, som knappt tittade: Ja det går bra!

Jaha, inga koller eller nåt, så bort med kuvösen och in med den nya fina sängen, med sänghimmel!! Jag är lite avis, har alltid velat ha sänghimmel, men jag har aldrig fått nåt gensvar från mina föräldrar angående det, kom alltid en kommentar om massa damm och äckligt, nå ja, nog om mig.


  Vattenbädd med sänghimmel


Eftersom det blir säng så måste man ju ha kläder också!

Storlek 38 


Efter känguru hos pappa i två timmar lyfte vi över honom till nya sängen, pappa klädde på honom, och vips så låg han där, våran bebis, va stor han såg ut med kläder på. Wow!


Snygging i blå body  


   Matdags, den lila sprutan är dagens lunch

samma som igår, variationen är ju inte så stor på det här stället 

  

Presentation


Livet med Jamie
vår son född prematur i v. 22+5
Jag hoppar lite tidsmässigt, så det kan komma inlägg ifrån Januari som jag skriver nu i februari, tar lite tid att komma ihåg allt som hänt.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards