Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Karin Larsson - 6 mars 2012 23:17

Den här dagen har verkligen vart lugn, det har inte vart så mycket utöver det vanliga. Man börjar ha sina rutiner, kliva upp och vara med på ronden vid halv tio, sen så är det mat varannan timme, däremellan ska man äta själv. Kvällarna innebär att tvätta och fixa för att sen mysa i lugn och ro tillsammans i kängurustolen. 


Imorgon så ska vi väl byta sal, jag vet inte vad jag tycker om det, meddelar imorgon då flytten är ett faktum. 

Men dom har sag att det blir lugnare för honom i den nya salen, om det nu gör någon skillnad i hans process har jag ingen aning om. Vi hade ju bestämt att inte ha för tyst runt omkring honom hemma, tror inte på tyst miljö där man måste tassa på tå när bebisen somnat. Nå ja, tror han är rätt härdad av pipande maskiner, väsande C-PAP och prat. 


Bilder och mera uppdateringar kommer imorgon, nu ska jag umgås med Göran som är tillbaka från Boden! 


  

Presentation


Livet med Jamie
vår son född prematur i v. 22+5
Jag hoppar lite tidsmässigt, så det kan komma inlägg ifrån Januari som jag skriver nu i februari, tar lite tid att komma ihåg allt som hänt.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards