Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Karin Larsson - 7 mars 2012 23:45

Jag börjar väl som vanligt med att säga att det var väl inget ovanligt idag. Han sköter sig så pass fint så läkarna knappt tittar åt vårt håll längre i salen, känns väl på sätt och vis bra att dom tycker han är så pass stabil. Det blev iaf ingen flytt till lättvårdssal, sköterskorna som jobbar natt tyckte det var för tidigt och hade övertygat en av läkarna att vänta veckan ut, jag och Göran blev inte ledsna över det, snarare lättade.

Det enda som är gjort med Jamie idag är att han fått vätskedrivande medicin, det är alltid tomt i magen då vi kollar sonden och han går upp i vikt varje dag, lite väl mycket tycker väl läkarna, från gårdagens 1196 g till dagens 1226 g är lagom, men vi får höra vad läkarna säger imorgon.

Det svåra är att hitta lånekläder åt honom, han är ju fortfarande rätt liten men vi ska tvätta upp dom kläder han har fått så får vi se hur dom passar. I helgen fick han sin första body utav mormor och extra mormor och idag så fick han kläder från min moster, tack så mycket, han kommer se så fin ut i kläderna han har fått!!!


Jag och Helena som har barn på samma sal har förundrats över hur tallrikar och bestick försvinner härifrån, vi har väl råkat anklaga (utan bevis och på skämt) de andra som bor här på anhörigboendet, men när vi kollade köket på övervåningen så hittade vi igen allt...men vi förstår fortfarande inte vart en stol har tagit vägen, som ni märker så gör vi allt för att underhålla oss så gott det går under dagarna för att inte bli galna..hihi


  


Nu är det How I met your mother dags och sen sängen!

Natti!

Presentation


Livet med Jamie
vår son född prematur i v. 22+5
Jag hoppar lite tidsmässigt, så det kan komma inlägg ifrån Januari som jag skriver nu i februari, tar lite tid att komma ihåg allt som hänt.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards