Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Karin Larsson - 8 mars 2012 17:12

Jag har ju nämnt tidigare att som småförälder så blir det mycket skitsnack, därför bjuder jag på lite mera igen..hehe!


Dom gav Jamie mer urindrivande medicin idag, precis som jag gissade så tycker läkarna att han går upp för mycket i vikt, sagt och gjort, vi bytte på honom innan dom gav medicin och det resulterade i en lagom dos av både det ena och det andra. Efter lunchen skulle jag sitta med honom i känguru, hur mysigt som helst, jag hade till och med bjudit upp Helena att sitta och snacka skit men råkade somna, sorry! Strax innan fyra så är det dags för mat igen, men sköterskan ville kolla om det hade gett nåt resultat i blöjan, hon kollade in lite snabbt och konstaterade att det åter igen kommit både det ena och det andra. Han fick hoppa tillbaka i sin säng och så började jag byta på honom...


...ja..först var det bara normalt, torka rent, det kom lite mer av nr 2, torka lite mer, kom lite till, NU är han klar, börjar försöka städa undan runt om, nej vänta, det kommer mer och mer..och MER...och...PANG!

Han stökade ner hela bädden och sängen, tur att man inte stod i skottlinjeln och eftersom han beter sig som anden i Lotto reklamen så bjuder han på extra..igen..av allt..skitsnack och ännu mera skitsnack.

Jag har bildbevis på hela spektaklet, så vid nästa blöjbyte, varsågod Göran, din tur!


 

Den lugna söta Jamie,

ibland även en tickande 

bomb bestående av bajs

  

Presentation


Livet med Jamie
vår son född prematur i v. 22+5
Jag hoppar lite tidsmässigt, så det kan komma inlägg ifrån Januari som jag skriver nu i februari, tar lite tid att komma ihåg allt som hänt.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards