Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Karin Larsson - 16 mars 2012 16:23

Jag börjar nog med mig själv tror jag...

Satt för en stund sen uppe i salen då det kommer fram en sköterska, som aldrig haft hand om Jamie så vitt jag kommer ihåg, och pratar om allt möjligt. Sen säger hon att hon hört att jag bloggar, visst svara jag, "du skriver väl inte sköterskornas namn?!" Nej jag försöker undvika det svarar jag, vilket är helt sant, jag försöker undvika det. Hon mumlade på nåt om att någon tagit illa upp om vad jag skrivit. 

Jag fattar ingenting, så nu har jag läst igenom allt, alla inlägg och kommentarer och försökt rensa undan allt som råkar ha namn på sig och så vidare. Men varför kommer inte vederbörande sköterska till mig och säger nåt då? Varför skicka en budbärare? Jag har ingen aning om vem som tagit åt sig, och om någon har gjort det ber jag om ursäkt, inte meningen att det skulle bli fel. 

Jag tycker om alla sköterskorna här, det är faktiskt sant, man borde egentligen inte gå ihop med alla men jag gör det. Alla är ju sig själva och det känns bra, visst, jag kanske inte alltid håller med om allt dom säger men wtf, det är bara att gilla läget. Jag vet att sköterskorna inte är till för mig, det är inte mig dom är där för, det är för Jamie, dom ska se till att han mår bra tillsammans med övervakning av läkarna. 

Fick iaf dåligt samvete av det här, inte meningen att någon ska känna sig uthängd, den här bloggen är egentligen till för Jamie men även som en dagbok för att jag ska komma ihåg allt som händer. Så nu sitter jag här istället med dåligt samvete och känner mig nedstämd och ledsen. Så mycket för TGIF och en fredag som började bra...

Presentation


Livet med Jamie
vår son född prematur i v. 22+5
Jag hoppar lite tidsmässigt, så det kan komma inlägg ifrån Januari som jag skriver nu i februari, tar lite tid att komma ihåg allt som hänt.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards