Alla inlägg under juli 2012

Av Karin Larsson - 19 juli 2012 13:43

Vi är och hänger på Bränna, pappa är och jobbar så vi väntar på att han ska bli klar!

Av Karin Larsson - 17 juli 2012 11:24

Har precis fått mail från bloggplatsen att dom har äntligen fått en app för att kunna blogga, så nu äntligen borde man kunna uppdatera lite oftare!

Sitter vaken själv i köket och väntar på att resten av familjen ska vakna upp. Solen skiner ute och man måste passa på för man vet aldrig om den kommer visa sig igen i veckan, tydligen har dom pratat om dåligt väder. Tänkte iaf packa ner minimannen i vagnen och ge mig ut på promenad, motion och sol, kan väl inte bli bättre.

Nu har vi plockat bort koffeincitratet för sista gången, dvs vi har vart inlagd för sista gången (förhoppningsvis) *ta-i-trä*! Det gick ovanligt bra att vara inne den här gången, antagligen för att man visste att det var sista gången. Sköterskorna var väldigt försiktiga när dom var in till oss, tror dom var rädda att råka ut för samma sak en gång till, men se vi bet ihop och överlevde. När vi väl fick åka hem så hade vi redan packat ihop en timme innan och satt bara och väntade på klarsignal, fort gick det och leendet lyste i hela mitt ansikte när vi lämnade sjukhuset.

Nu myser vi på här, jag är mammaledig, fast som min vän Jenny säger, det där med ledig njaaa.
Ikväll är det bilbingo och då får Jamie umgås med morfar, tror dom både myser lika mycket varje gång det är bilbingo, mamma och pappa får lite egentid och Jamie får se nåt annat ansikte än tråkmamma ;-)

Nä ut i solen!

Presentation


Livet med Jamie
vår son född prematur i v. 22+5
Jag hoppar lite tidsmässigt, så det kan komma inlägg ifrån Januari som jag skriver nu i februari, tar lite tid att komma ihåg allt som hänt.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards