Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Karin Larsson - 9 mars 2012 21:00

Denna kväll fick Jamie bada för första gången! Det var sköterskan som tyckte vi skulle prova på det, jag nervös som vanligt, är alltid nervös när det blir nya saker på gång, inte så konstigt kanske.

Innan vi fått av han kläder och blöja hann han bli på riktigt dåligt humör, riktigt jäkla ond åt oss och låg där och grinade sitt svaga tysta grin, men så fort han kom i vattnet vart han hur lugn som helst. Sköterskan höll och badade, jag höll ett stenhårt grepp om syrgastuben och Göran fick fixa allt runtomkring och fota. Dock glömde vi bort att väga honom, det är alltid nåt man glömmer varje gång det är tvättningsdags.


 


 

Dom pyssliga sköterskorna fotar och gör fina bilder att hänga upp bredvid skötplatsen.


 

Lite blå här, men läget är under kontroll!


 

Pappa fotar, mamma håller ett kramaktigt tag i tuben


 

Han var vaken, men tyckte det var så skönt att han blundade nästan hela tiden


Strax efter badningen kom mina föräldrar, det är därför bloggen blir lidande på helgerna, jag tar mig tid att umgås med dom så måndagen innebär massa uppdaterande.

Presentation


Livet med Jamie
vår son född prematur i v. 22+5
Jag hoppar lite tidsmässigt, så det kan komma inlägg ifrån Januari som jag skriver nu i februari, tar lite tid att komma ihåg allt som hänt.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards