Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Karin Larsson - 11 mars 2012 23:15

Varje helg då mina föräldrar är här så är det veckohandling på söndagar, vi har tillgång till bil och har därför lättare att storhandla. Det som har vart drygt är att man inte har nån aning om hur mycket man ska handla varje gång, för man vet aldrig hur länge till man blir här, i början var det iofs rätt självklart, vi kommer vara här i minst 10 veckor, nu börjar dom veckorna ta slut. Jamie vart 8 veckor igår och snacket om att byta sal och Sunderbyn gör att det känns som att det bara är en tidsfråga, själv gissar jag på månaden ut, observera gissar!

Jag pallrade mig iaf upp till åtta-matningen, segt som fasikens, men vad gör man inte. Dom började ju påpeka att man kan hålla i honom kortare stunder i helgen, men jag har inte repat mig mod än att bara ta upp honom och stå bredvid sängen. Göran provade att sitta i kängurustolen och mata honom liggandes på armen igår, det hade väl vart lite svajigt i matningen, men tydligen hade det gått bra på kvällen då min pappa satt med honom. Det ser lite annorlunda ut att sitta med honom i famnen, det känns som en "riktig" bebis då, tidigare var det så bråkigt med slangar och allt men nu är det ju hur lätt som helst egentligen att bara ta upp honom. 

På kvällen vart det i vanlig ordning att tvätta, imorgon däremot så är det dags för vägning och mätning, spännande att se om lillhjärtat har växt nåt.





Pappamys!




Detta är bodyn han fick av min moster och Leffe,

liiite stor än men han växer snart i den!  

Presentation


Livet med Jamie
vår son född prematur i v. 22+5
Jag hoppar lite tidsmässigt, så det kan komma inlägg ifrån Januari som jag skriver nu i februari, tar lite tid att komma ihåg allt som hänt.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards